søndag 4. oktober 2009

Hovedbadet





Vi falt for denne baderomsinnredningen fra Linn bad, Ingrid. Såpepumpen er fra Lene Bjerre. Men selve utseende på badet synes jeg var vanskelig å velge. Jeg var nok mest usikker på valget av gulvflis. Der slet jeg veldig.. Jeg hadde valgt 60*30 hvite blanke fliser på veggene, men skulle jeg ha grå, brun, beige eller hvite fliser på gulvet, og i hvilken størrelse?! Ja det var ikke enkelt.. Det endte med at vi kjøpte to ulike fliser som begge ble kjørt tilbake og byttet, og jeg klarte rett og slett ikke ta valget... Så jeg sa til samboeren min, utrolig nok: Du får velge! Jeg klarer ikke.. Han valgte noen mørkegrå fliser i 25*25, men glans i og litt ruglete overflate... Det perfekt valget..=) Det ble veldig bra resultat synes jeg, noe som blant annet skyldes ekstrem nøyaktighet av handymannen selv..

Noen ganger er problemet at det rett og slett finnes for mange muligheter..En leser for mange blader og ser i for mange bilder og ideer. Noe er rett og slett ikke praktisk... så det gjelder å finne en middelvei. Enkelte ganger i løpet av denne byggingen har jeg tenkt at det beste hadde vært om det bare fantes to alternativer.. (hehe muligens blitt litt kjedelig..) Valgene var mange og store, men det var morro da.. er det ikke det man sier at en skulle ha bygget hus fire ganger før en blir 100% fornøyd..
Ingunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar