torsdag 1. oktober 2009

Loftstua






Loftet er blitt tvstua, da tv'en etter en stund snek seg fra stua og opp en etasje.. og fornøyd er jeg med det..
Her har jeg laget en liten kosekrok en kan slappe av og gynge, mens en lese en god bok. (Den er egentlig ikke så god å sitte i, men gjør seg som pynt, hehe) En gang var den trehvit og veldig kjedelig, men ble selvfølgelig hvit, som så mye annet. Lampen kjøpte jeg på bruktbobutikken på Stjørdal, eller bare vasen, så kjøpte jeg ny skjerm og ledning til den. Tilslutt fikk den ei sløyfe.. Men jeg synes fortsatt den er litt kjedelig, så kanskje det blir noen blonder på skjermen og/eller noen prismer..?
Lintøyskapet var et oransje kupp fra Fretex, utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre..
Ektorp sofaen var et must,elsker den:) Fikk omsider solgt den sorte skinnsofaen som handyman hadde før vi møttes.. Takk og pris..Senga i bakgrunnen laget svigerfar til J når han kom til verden. Den er så vakker. Skal style den litt så kommer nok et nærmere bilde av den også inn på bloggen.. Svigerinnen min som gav han et bilde av sengen og vips ble vi begge heldige eiere..Han er så flink;)
Ingunn









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar