onsdag 13. januar 2010

Ny look:)

I dag har jeg hatt studiedag.. et annet ord for fridag..
Jeg gikk i gang med tømme huset for "julerester" Da snakker jeg om alt fra karamelliserte mandler, julestjerner (satt de ved kjøkkenbenken i håp om at de snart dør..), kakebokser og røde bånd.. og tilslutt fjernet jeg de røde putene og trekket på kjøkkenbrisken ..
Da måtte benken rett og slett få seg en ny look.. kunne jo ikke stå naken! Jeg gikk da i skapene på leit etter noe duklignende, som kunne brukes oppå madrassen.. Jeg fant en duk jeg en gang har forkastet, siden den var litt liten til spisebordet. Den var perfekt til den nye oppgaven..Hva mer måtte vi ... Jo, puter
Men... på det nye budsjettet til januar stod det:  Ingen nye interiørartikler!, Pengene skal brukes på deg selv: Klær! 
Oki, det skulle jeg prøve å holde meg til! Med godt mot dro på bruktbo, i håp om at jeg da kunne finne noen gamle interiørartikler, for det sa budsjettet ingenting om.. Men måtte deseverre gå tomhendt derifra..(en sjelden gang)

Reklamen for KID duret og gikk på radioen..
Lysten ble etterhvert for stor og tok overhånd over fornuften.. Ikke min feil at jeg ikke klarte å stå imot reklamepresset.. Halv pris på en mengde varer.. Hørte jeg ordet pute.. Joda puter ble det, og til halv pris..Det ble også med noen nye klær hjem fra min lille runde.. Da klarte jeg i alle fall å holde det ene punktet på budsjettet.. *fornøyd* *smiler*


Potetkassen har jeg fått tak i på bruktbo, kjøpte tre stk. Kan brkes til det meste

Det nye skiltet "mor og barn sover" fikk jeg av ei venninne til jul.
Hun kjøpte det fordi hun tenkte på meg da hun så det. Koselig..



Klem Ingunn

2 kommentarer:

  1. Wow..hjemmet ditt er virkelig lekkert...Helt herlig..Jeg klikket på bildene så jeg fikk se det større...
    Fortsatt fin kveld
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så lyst og fint du har det.
    Likte soffabenken din godt!

    Stol-trekkene kjøpte jeg hos La Redoute for en stund tilbake. Kort tid etter at jeg kjøpte de ble de tom, men det kan jo være de har tatt de inn igjen.
    Lykke til

    Klem

    SvarSlett