fredag 6. november 2009

Små nips til kjøkkenet

Var på shopping med mannen i går, han som foreslo det, faktisk. I hovedsak var det klær som stod på handlelisten, men det ble også litt små snacks innen interiør på meg:) Besøkte en kjempefin og koselig butikk på Byhaven i Trondheim, tror den heter Byhaven blomster. Må tilbake neste gang jeg er i byen.. absolutt verdt et besøk..

Jeg kjøpte blant annet denne fildefer kurven, den var så liten og nett i størrelse. Liker den.. Vet ikke helt hva jeg skal fylle den med enda, men finner det nok ut etterhvert. Mannen i huset har funnet ut at pynten min, pikekyss, er veldig godt.. så det minsker stadig av skålene rundt om i huset.. kanskje jeg skal finne på noe som ikke er søtt og spiselig.. :)

Vi var også innom Ikea en tur og kjøpte denne vakre muggen, kjøpte to i ulike str.. angrer for jeg ikke kjøpte flere.. Kan brukes til mye.. Den andre står på badet nede.. Farsdagsblomstene har fått innta muggen.. Vi har allerede startet feiringen og bestemte oss for å ta en tredagers:) Vi fikk så utrolig lyst på lukketvalnøtt til kaffen:) nam.. heheh som små barn..klarer ikke vente..
Ha en fin kveld!
Klem Ingunn






1 kommentar:

  1. Hei!
    Ja, den blomsterbutikken er kjempekoselig, det hender jeg må gå dit av og til bare for å titte litt :)
    Og når det gjelder pikekyss har jeg det samme problemet, bare at det er jeg selv som spiser dem :P Kanskje man skal prøve å spraye dem med klarlakk, da blir de i allefall uspiselige ;)
    Den krukken med blomster var nydelig :)
    Ha en fin tredagersfeiring! Kos deg :)

    SvarSlett