tirsdag 26. april 2011

Gangen vår

Gangen er det første man møter når man kommer inn i et hus. Det er den som skaper førsteinntrykket når man entrer et hus.


Til nå har gangen vår vært litt "ruskete" og udefinerbar. Den fortalte lite om hva en kom til å møte når en bevegde seg videre opp trappene og rundt om i huset. Dette bestemte jeg meg for å gjøre noe med. Jeg ringte så til svigerfar som er hobbysnekker og fortalte at jeg ønsket meg ei hylle. Hylleknektene hadde jeg liggende fra campingturen rett over grensa i sommer. Svigerfar gikk i gang med arbeidet raskt, mens mannen sprayet knekter. Vi kjøpte hobbyplater på byggmix og gav hylla tre strøk maling.



Ble den ikke flott? Selv er jeg svært fornøyd:) Jeg har maken, bare litt større hengende i stua.. Den skal jeg vise en annen dag:)


Ha en fortreffelig aften:)

Klem Ingunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar