mandag 5. oktober 2009

Lett blanding:)



Stilen min er en sarlig miks av søte, røffe, romantiske og chabby "interiørtinger"(som handymanne min kaller det:). Vi planla dette huset sammen og det bærer det preg av. Det var godt å ha noen som kunne dempe noen av mine spreke ideer, og tenke litt praktisk. "Vi skal jo ha barn" var en kjent replikk, hehe.

Enda er hjemmet vårt ganske minimalistisk, av den ene grunn at vi ikke har fått fylt det opp enda:) men jeg koser meg med dekoreringen som alene er blitt min arena... Men mye står bare i garasjen å venter på penselen. Det er nemlig en grunn for at vi ikke får bilen inn i garasjen. En annen grunn for at huset ikke er fylt opp enda er at jeg ønsker et forhold til tingene mine. Da vi flyttet fra en leiligehet og inn dette store huset på 240kvm hadde vi ikke møbler og "tinger" til å fylle opp en brøkdel en gang.. og jeg vil ikke fylle opp hele huset med nye ting.. derfor tar jeg ofte turen innom bruktbo og lignende butikker...Jeg gleder meg til å fortsette å derkorere(blir nok aldri feridig). Jeg synes det er så utrolig mange fine blogger, det gir meg masse ideer.. Skulle ha hatt mer tid...
Ingunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar