onsdag 14. oktober 2009

Prosjekter:)



Jeg liker å pludre med litt prosjekter selv om ikke alt blir ferdig så raskt. Det tar ofte litt tid og det hender seg at handyman må avslutte noen av de prosjektene jeg har startet på.. Men er så artig, å fikse spraylakke, male, hekle og diverse andre ting:) Nå holder jeg på å sraylakke en lysestake, her er et bilde av hvordan den er nå, så skal jeg legge inn et nytt bilde når den er ferdig. Denne kjøpte jeg på loppemarked for 10 kr.. Loppemarkedet hadde en god sak å gi pengene til så de fikk det dobbelte, enda "gibort" pris, men det er jo derfor vi har loppis..

Mormorruter, eller oldemorruter:)


Det andre prosjektet er et pledd i mormorruter, eller pledd har det enda ikke blitt, å alle er spente om det bare blir et babyteppe... å jeg som har gutt.. han kan vel ikke ha rosa lappeteppe.. Vi får se hvor langt jeg kommer.. har 7 store ruter nå:) Kan bli en lang pause;)
Ingunn

2 kommentarer:

  1. Ja, det er så artig å ha noe å pusle med! Får alltid opp nye idéer i hodet, man får jo nesten ikke gjort ferdig en ting før en begynner å planlegge det neste man skal gjøre! Men det er vel slik vi liker det! ;)

    Lykke til med lappeteppet! Det er jo både rosa og blått, da går det jo til både gutt og jente ;) Jeg SKAL lære meg å hekle, for jeg har lenge hatt lyst på et slikt teppe. Må bare strikke ferdig alle vottene som jeg skal gi bort i julegaver først ... :P

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hei,takk for koselig hilsen og tips hos meg!


    koselig her hos deg og morsomt med litt prosjekter å holde på med!

    Klem C

    SvarSlett