fredag 22. januar 2010

Fått en award:)



Jeg har fått en award :) Så glad! Jeg fikk den av M's lille hjørne, Tusen takk.. Om jeg kan kalles kreativ slår denne dama meg ned i støvlene.. Hun er rå på hekling.. og sikkert snart strikking.. Ta en titt!

Med Awarden var det en utfordring, nemlig å fortelle 7 interessante eller uinteressante ting om meg selv:

Jeg skal på campingtur til sommeren med familien min.. (Jeg som nesten aldri har vært på biltur, mitt forslag, og jeg gleder meg masse:))

Jeg ønsker å lære meg å strikke mønsterstrikk, i morgen begynner jeg! med hjelp av svigerbestemor.

For tiden leser jeg panserhjerte av Jo Nesbø, elsker krim!

Jeg jobbet lenge i klesbutikk samtidig med studiene.

Jeg er svært opptatt av klær og sko, men går mest i klassisk svart. 

Jeg elsker å pynte meg og har skapet fullt av kjoler.

Liker å gå tur i naturen, men er best med appelsin og kvikklunsj i sekken.

Oppskriften på Awarden:

1.Kopier awarden på bloggen din
2.Link til personen som gav deg den
3.Fortel 7 fakta om deg selv
4.Velg 7 andre blogger som du sender awarden til
5.Link til deres blogger
6.Legg igjen en kommentar på bloggen, så de får vite om awarden.

Jeg ønsker å sende awarden videre til alle andre som leser dette:) Alle bloggjentene jeg har vært inne hos er bare så kreativ og super god inspirasjon for meg:)
Tusen Takk!

Klem














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar